小J Ching零(高登會員編號:407344),高登中二病病人,人類學家。具有多重人格及反社會人格特徵,經常發表與自己以往言論前後矛盾、耐人尋味的貼文而遭高登仔恥笑。曾表示『人類呢種垃圾種族終於可以係地球滅絕』,其言辭中可見其人不認為自己是人類,故此自己能有資格對「人類」作出批評,非常惹笑。

由於小J Ching零的思裂情況獨特而有趣,現已成為一眾高登精神學家的臨床實驗及撚狗對象,希望籍撚狗為人間帶來歡樂,以減少香港抑鬱症患者復發率。

個人特徵

一邊用盡地球資源又一邊指斥其他人類的小J Ching零。

  • 批評人類。
  • 加快滅絕人類進程,興趣是收集及濫用大量膠袋。
  • 發表自相矛盾言論。
  • 根據高登會員主頁所示,個人興趣一欄填報為「雙性戀」,但未知興趣所指的「雙性戀」是指自己喜歡雙性戀者、還是指自己有雙性戀傾向。
  • 失業大軍。
  • 喜歡自嗚得意發佈唔啱音二創歌詞,故此有理由相信此人平日有返教會。
  • 熱愛支那文化,經當發佈關於抖音大陸妹的貼文,可見其品味差劣。

回力鏢打臉事記

  • 自稱失業數年,但自己卻於疫情期間於創意台發文指責於疫情期間失業的人賴疫情,並斥「失業代表你廢,廢就認」。到底小J Ching零算否自己所講的失業廢人,就只有他自己知道。
  • 發文指『人類呢種垃圾種族終於可以係地球滅絕』、再於回應指斥人類奪取霸佔地球大量資源及殘殺大量生態、又索求遠超過自己基本所需資源,又指人類的貪、賤,係生物中無任何種種能及,人類比蛆蟲更不如、只會滿足自己無盡的慾望而不斷扼殺其他生命甚至互相殘殺。但又於別日發文指『環保關我撚事』、每逢購物時亦會向職員索取不止一枚膠袋,盡顯人類貪婪自私殘酷一面,難怪小J Ching零如此仇視人類,包括自己。

小J Ching零

其自相矛盾言論令高登仔哭笑不得。

金句

  • 病毒變種、疫苗失敗

完全唔覺得可惜,只係地球自我療癒的過程

  • 唔係中二 只係講事實,只係自我中心的賤種人類唔鍾意聽

偃鼠飲河,不過果腹。有咩動物比人類更賤,動物只取物們生活所需。而人類則奪取霸佔地球大量資源、殘殺大量生態、遠超過自己基本所需。人類的貪、賤,係生物中無任何種種能及,連蛆蟲都可以令土地肥沃植物生長,反之人類則比蛆蟲更不如,只會滿足自己無盡的慾望而不斷扼殺其他生命,甚至互相殘殺。

如果要比喻,只能說人類是地球過度錯誤生長的癌細胞,逆天而行、注定在世間除滅,不再留下一絲塵埃。

塵歸塵、土歸土,世界將遺棄呢批賤種。

  • 我又唔結婚又唔生仔

而家有咁多膠袋用咁多膠袋,

買親野都叫店員比多2隻膠袋

用盡地球資源呢世先無蝕

  • 失業代表你廢,廢就認

唔該唔好再周圍講疫情令你失業

咁大個人,講出黎,自己唔覺得醜既咩?

  • 好想幫姜濤含撚吞精