慈慈答問張慧慈頭條日報的網頁中開設留言版,專門回答讀者的問題。以往張慧慈在留言版中,只會回覆歌功頌德的留言,而對挑戰其權威的留言置諸不理。但不知何故(可能眼見曹博士信箱的成功),張慧慈亦開始回答一些無厘頭留言。而這些無厘頭留言大部分來自聲稱是腦魔的網民。2007年後慈慈信箱,已沉悶了很多。

經典答問節錄

發問者 發問日期 問題 張慧慈回答
福仔 2007年4月21日 問題-你覺得顏福偉似唔似朗拿度 唔覺!
2007年12月28日 我係顏福偉,我靚唔靚仔呢? ??
suki糖 2007年4月26日 good 你好靚女呀..我好愛你呀...做我老婆呀! 我已結婚!愛一個人不要單靠外表,外表難以維持一世,唯有內涵才會終身美麗。
腦魔 2007年7月7日 朱培慶看來驚魂未定,又匆匆進入富瑤酒家,向廚房方向走去,記者向他大叫,[1] 私人問題,私人解決!
2007年7月8日 如果將盈盈同樂樂放落跳樓機比佢地玩一轉,有乜後果? 你都有好多怪念頭!
2007年7月11日 [東周]朱培慶拖個條女居然只得20歲!?我唔信,個樣重老過我呀媽![2] 我二十歲的樣貌,跟現在也差不多!
2007年7月13日 慈姐,我靚唔靚仔呀?[3] 在我的標準來說...不算!
2007年7月20日 慈姐我唔憎你o米duck o羅 :P
2007年7月27日 點解次次上大陸d囡囡都當我蜜糖咁,重成日話我靚仔。其實佢地係講真話還是呃我?不過自問都係靚仔一名... 知道答案又問?
2007年7月28日 why why tell me why!點解地鐵無安全帶?巴士有,小巴有,的士有,但點解MTR無?我覺得好講唔通! 你問地鐵啦!
2007年7月30日 點解!!!點解隻狗咬人就要人道毀滅,人類虐畜點就唔人道毀滅? 這問題幾深!另外你有很多留言內容太激或不雅,不宜刊登,請諒解。
2007年7月31日 大力支持拆卸金紫荊廣埸,原因:
  1. 有阻觀瞻,和四周環境格格不入。
  2. 非法集會熱門地,一日內出現多次集會,人數多過法例規定而沒有警方監視,勸阻及清場。
  3. 九七回歸十年,此物已經過時。
???
2007年8月29日 慈慈,講個笑話比你聽:個日撘巴士,個巴士好多人,爆曬咁濟,後來有個男仔忍唔住放屁...巴士上既人都開始嗅到陣味.但又唔知邊個,一直忍受住,後來個男仔又放多幾個...個巴士司機忍唔住陣味,就大聲咁講:喂!!放屁個個,你未比錢呀!!!個男仔即時大叫:司機!唔好屈我wo,我有比錢架 :o) By the way, 個男仔係我 :o) X100000 好笑!
2007年8月31日 年紀細,學非禮,小心收監要通櫃。年紀大,機器壞,小心殊殊滴出界。 ...
2007年9月2日 我做錯左一樣好多男人都會做既事:一腳搭兩船。 你要小心了!
2007年9月2日 幫手諗諗冇做暑期作業用咩藉口好,我一頁都未做過。 ...
2007年9月4日 大家支唔持支持我腦魔出戰立法會補選? ...不要浪費金錢。
2007年9月6日 [傑出大學生系列]沈詩鈞金句:你梗係唔明啦!你都唔知係乜名!果D好容易姐,之前學過喇!冇乜心機呀,識晒喇! : o) 知不知何謂無家教?
2007年9月6日 今期壹仔AE2000 :o) [4] 你都好八卦o者!
2007年9月17日 問題:地鐵到站時伸手截車會唔會太串? 有人在乎你嗎?
2007年10月6日 今日好多囡囡圍住我要求幫佢地買支旗。鬼叫我咁靚仔,魅力是沒法擋。 ...
2007年10月9日 會考0分,見工帶唔帶cert去好? 再讀下書才見工更好。
2007年10月12日 [Complaint] 投訴電視新聞:播出肥蛆入院時反白眼令人不安! 我都咁覺得。
2007年10月21日 香港政府無法管好天水圍,我諗住接管。聽日寫封信比文革曾,叫佢比我管天水圍20年,20年後歸還。肯定會係百葉(業)興旺,gdp超過香港,澳門! 係就立即寫信!
2007年11月17日 漁農處幾號電話?我懷疑我老闆有瘋狗症!今日老闆亂咁吠,想咬我咁款! 你一定做錯事啦!
2007年12月5日 耶穌當年收左十二個下線,上帝分幾多佣比佢? 你都幾無聊!
chloe 2007年8月11日 靚女惠慈你好?惠慈,你真係好靚女呀~(大叫中)我是一個澳門女仔,係u tube度睇過你係麼麼茶的訪問,被你深深的吸引了,好希有一天可以好似你咁自信,咁成功,因此報讀了你的nlp課程,希望到時可以學到好多好多~ 我叫張慧慈呀!
張婆婆 2007年9月27日 如何簡約地愛多八十年,而態度未曾改變?如何簡約地愛多八十年,而態度未曾改變? ?你是否要問問《百x油》?
香格里拉 2007年12月7日 張慧慈小姐,古有劉關張結義,你會唔會同劉細良、關德興結義?話說天下大勢,分久必合,合久必分... ????

相關條目

外部連結