最終安歌—Day Dream最強傳說》是由FightClub會員創作的網絡小說《DM七不思議傳說》的第二章,原文已散佚,作者及日期不可考。條目內容已重新排版,可能與原文有所出入。

原文

DM3係DM改革o既一代,當時引入o既Extra & Encore 系統極受歡迎,當時o既Encore更成為DM o既傳說。

話說DM3出location test前,泉 陸奧彥(DD系列作者)正為DM3 o既encore而煩惱,因為佢未諗到點作首歌。此時,他面前突然出現一道閃光!原來係佢屋企對面有人放煙花,呢d煙花好靚,令佢想起童年有趣ga事,但同時都諗起一d佢細個覺得恐怖ga事。

話說泉 陸奧彥佢細個好鍾意發白日夢。有一年去睇煙花,因為佢發白日夢關係佢唔小心俾車撞倒,他當場昏迷,在他昏迷期間佢夢到一個人。佢夢見一隊英國樂隊ga bass 手-阿sid,佢地ga樂隊出名好鬼rock。泉 陸奧彥o係夢中開始著迷呢隊樂隊,但係泉 陸奧彥係從未見過呢隊樂隊,所以覺得奇怪。

於事佢就問佢地︰「who are you?」阿sid望望佢,之後一個奸笑,成隊樂隊唔見左,泉 陸奧彥覺得好無助。然後有把聲音問佢:「are u alone?」泉 陸奧彥佢就答︰「我好寂寞...」把聲音又話︰「難怪你成日發白日夢la,呢個世界冇個好人,記住《Day dream》及抽筋,將來你會靠這兩個而成名...」泉 陸奧彥就話︰「《Day dream》?抽筋?等等...你係?」跟住泉 陸奧彥就醒o左。

o個時只係得9歲ga泉 陸奧彥,就因為呢個夢,而令佢細細個就好鍾意rock呢樣野。依家諗番起個「兩樣野」,都令佢有d不解。佢心諗︰「day dream我日日都有la,但係抽筋又係乜野回事呢?」佢o係陽台度諗,都係諗唔通,佢好苦惱咁佢望望下低,之後發現好似有個人影wo,個人影好似好痛苦咁,所以好奇ga泉 陸奧彥就即係落街睇下條友乜野事la。

泉 陸奧彥落街搵果條友,佢見到條友不斷咁震,佢就問條友有冇事,但條友講︰「安歌...Day dream...抽筋...」泉 陸奧彥就想起以前個夢,當佢想問條友點解果陣,條友已經走o左!「安歌」?「Day dream」?「抽筋」?泉 陸奧彥好似突然想起一o的野,泉 陸奧彥話︰「我明白la!DM3 o既encore 就咁決定la!」

佢靈機一觸,佢回到家寫歌普之際,不幸ga事又再發生!他右手突然抽筋,跟住就控制唔到,佢隻手開始自己寫曲譜,佢想停又停唔到!良久,佢已經停低o左,佢發現佢已經寫o左個絕世曲譜,並命名為《Day dream》。佢懷疑係以前發夢果個人托佢隻手寫個曲譜出黎。

之後陸奧彥睇住個份譜,心諗︰「既然譜都作左出黎,發生咩事都算啦。」咁佢就交份譜俾D比較熟音樂的朋友代佢將首歌演奏出黎,佢個FD一睇就話︰「LEE份譜你係邊到得返黎架?唔係就咁諗下就可以作到!」陸奧彥想話係自己隻右手突然抽筋而作既,不過心諗︰「太過荒謬啦!」佢個FD繼續話︰「首歌必定要同SET鼓一齊演奏先成功。」陸奧彥愈來愈想首歌,佢愈來愈想首歌o係dm機度比人玩,咁佢就想比出Drum Mania小組d人睇,但係得一份五線乜都冇,所以佢就要諗d鼓部份應該點ga玩法la。

但係呢份譜其實都唔算係佢製造出黎,所以佢就搵「條友」la。佢搵條友諗住將佢份譜轉做DM格式個D NOTES咁,過左好耐之後,佢地終於成功咁將份譜轉做DM D NOTES,點知完成左之後,佢地都好驚,因為首歌唔似係人玩!不過佢地乜都唔理喇,話哂第一次出encore stage,難o的無所謂啦!所以就輯錄o係DM3 encore stage度喇!

當Konami出location test o個陣,就發覺好多人都鍾意玩首歌,雖然唔係個個都可以玩到個首歌,之後某D高手苦練之後,終於都過到啦,但係玩到LEE首歌既人過左LEE首歌之後個一日既24小時之內都入左醫院,而入既原因全部都係因為隻手係咁抽筋!

自從呢個消息傳開左之後,個個一S左extra之後,就因為驚左呢樣野而唔敢打,有o的甚至乎即刻熄機,之後再開過,完全連見都唔想見到《Day dream》呢兩個字。但係都有D高手會玩GA,呢次都有一個。

佢叫小明,一個玩左DM唔夠3個月GA人,但係GA實力已經係人人認同GA高手。呢一日,佢就要玩呢首《Day dream》LA。雖然小明知道過到呢首歌會有乜野後果,但係佢玩DM唔夠3個月,大家都認同佢係高手,佢諗︰「我要成為DM界最勁o既人,而成為DM界最勁o既人o既唯一方法,就係 FULL到《Day dream》!」

小明之前係未玩過《Day dream》,但係以佢自己o既天份,佢自己亦認為第一次應該可以過到《Day dream》o既。就當佢開始打《Day dream》o既時候,突然間...有條友走o左出黎,佢不斷咁講︰「抽筋...抽筋...」小明望一望條友,佢好驚訝,原來果個係二代鼓神(《She said》果個係六代鼓神)。小明曾經聽過二代鼓神o既事跡,傳聞二代鼓神打鼓好勁,首首歌都SS到,但有人睇唔過眼,將二代鼓神隻右手打到抽筋,二代鼓神因為隻右手不斷抽筋而打唔到鼓,最後自殺死o左!

小明知道而家佢眼前個個二代鼓神好明顯係一個鬼魂,所以佢即刻好驚咁走左去,過左好耐之後,小明諗住再去挑戰《Day dream》。但係今次又同之前一樣,都係有條友走o左出黎,佢不斷咁講︰「抽筋...抽筋...」次次都係個二代鼓神,小明次次都驚到走左去,小明心諗︰「我一定要諗個方法令自己唔驚個。」於是佢就進行苦練,佢不斷咁睇鬼片,連續睇o左三晚,佢終於覺得冇咁驚,第二日佢就落機鋪再打,咁啱,泉 陸奧彥係果日又落到機鋪視察,佢見到小明S到Classic Party 2,就打算睇佢點打《Day dream》。點知,二代鼓神又再出現,泉 陸奧彥發現原來同自己一齊作《Day dream》o既就係佢!

陸奧彥淨係一路反思返以前作Day dream既情況,又激諗點解佢會死左,仲要係係有人玩梗《Day dream》個陣時先走出黎,陸奧彥見到佢激講抽筋咁,又諗返以前作歌個陣隻抽筋手,都冇點留意小明玩《Day dream》。到佢再次留意返部DM,小明已經玩完,起身諗住走,陸奧彥見到佢去,就大聲咁叫佢,但係機舖太大噪音,加上小明開心過到《Day dream》而又冇俾隻鬼赫親,所以佢而家乜都聽唔到,所以佢出左街鋪搵佢la。

到陸奧彥出到去,諗住可以利用今次既機會問清楚小明有關佢玩《Day dream》個時見到既情況,所以佢就同小明一齊係條街到行,仲跟埋小明返屋企,小明就將佢玩dm同《Day dream》見到個鬼魂激講抽筋d野到佢睇鬼片睇到唔驚隻鬼d野講晒俾陸奧彥聽,點知係lee個時候,小明隻手居然係咁抽筋,跟住二代鼓神走o左出黎話︰「就係你la,我要你繼承我o既力量,成為三代鼓神!」二代鼓神講完就走o左la,小明隻手就停止抽筋,而且仲充滿力量!

跟住佢再落機鋪試《Day dream》,佢發現自己可以full到來SS埋。此後,其他人都不斷嘗試《Day dream》,但冇人過到。每當玩《Day dream》時,部機o既lv好似變到好高,好快就cut歌。但唯一小明可以好輕鬆咁過,o的人就封佢為三代鼓神,而二代鼓神從果件事之後就冇出現過。