FANDOM

有得炒就炒(高登ID:249963),經常於高登時事台辱罵泛民支持者,尤其是有關社民連貼子,故被其他高登會員懷疑他是五毛黨的成員。於2010年6月,曾誤信會員Sulphate(高登ID:250169)所貼的報警潮文,遭各會員恥笑。後來,此人於高登財經台的惡劣行為,被其他會員翻舊帳,使更多人知道其醜態。

身份迷團

此人雖然辱罵泛民的支持者,但也經常批評中國,有別於一般的五毛黨成員。

誤信潮文事件

有得炒就炒在帖子《何俊仁說不介意八十後圍堵民主黨》中,誤信會員Sulphate所發的報警潮文,以為他真心去報警;事後更死不悔改,以較內地化字眼,如烏龜、三八等批評會員Sulphate,其行為使人懷疑他的五毛身份;其後被眾多會員恥笑[1]

Evidence4 3

誤信報警潮文

極度討厭泛民主派

Weirdguy

批評泛民主派是自己私利,禽獸不如的一群

此人指自己是不偏不倚,不屬於任何派系的小市民。他認為泛民主派只是打著民主的旗號,實為自己私利的,並聲稱例子數之不盡。[2]

批評中國

可是,此人不像一般五毛,例如他會理性地批評中國,並沒有只談讚美的說話[3]。更重要的是,他會參與高登討論區的其他討論,不會只回覆有關中國的貼子。因此,此人的五毛身份是一個

網絡股神

有得炒就炒曾於2010年5月26日在《咁多位ching,係咪已經反彈完喇》[5]帖子中以救世者身份挑戰高登財經台巴打,預言恆指將於2010年6月16日或之前跌至185xx-186xx水平,並誤指lububeeleebalabu為同一會員。(註: 2010年6月16日為端午節假期,港股休市)

2010年6月1日《投機專區(3)》[6]帖子中有會員發問,希望討論莊家股之際,此人即回覆於2010年5月7日預言恆指將見188xx 點,並宣稱於2010年5月21日恆指已到188xx, 及重申恆指將見185xx-186xx。但2010年5月21日為佛誕假期,港股休市,而直至5月底恆指最低點亦只於2010年5月27日低見18,971.52點,18,900 點關口從未失守;此人回覆的恆指預測更與討論中的莊家股無關。

其後市況略為回穩,於2010年6月7日《投機專區(5) - 屌喇,升!》[7]帖子中,此人不動聲色,將恆指將見185xx-186xx水平的目標由6月16日或之前押後至6月尾至7月中,因而被其他會員批評為「戴頭盔」的行徑,再度引起罵戰。

事實上在2010年6月15日起恒指已升穿20000點;截至6月25日為止,一直在20000點以上水平徘徊。自此之後,他在眾財經台巴打的恥笑聲下,遺留一堆財經潮文自此在財經台潛水。

185XX

185xx預言截圖

財經潮文

有得炒就炒高登財經台投機專區一帖子中的數罵戰期間,由於經常以拙劣的方式運用大量粗言,淫穢言語以攻擊/還擊財經台會員;後來巴打發現此人之留言只需作少量修改,甚至原汁原味以至一字不改,已非常有潛質成為財經潮文,此人之留言因而瞬間成為投機專區一帖常用潮文。例如:

挑....你班仆街,我先前講左,我講出黎,係我個人分析的意見,希望大家可以大家研究分析,有錯可以大家再分析,反駁,研究....而你班仆街就一邊等食免費午餐,一句多謝都無,錯少少就等插人,又要食免費午餐,又要想搵空位插人,正一仆街....唔想付出,有著數就囉盡...

fuck fuck fuck

我祗係想考驗自己道行,從未想過囉人好處,就好似我年少時學功夫/台拳道,大家對打,而我防而不反攻,祗望考驗自己...

首先,從你的問題看出你的思維....無知!

向下炒不用資金的嗎?資金何來?要幾多錢先至可以推郁個市? 而家個中國,鬼佬個資金都抽緊,好緊張,你要人家搵錢推郁個市無回報或很少回報?..還要冒險? 連最基本自己的思維錯誤都未知就要開口問??

連五窮六絕七番身都未識,你識個屌股市!!!!

你條死仆街,唔識就少出聲啦,人地上網遇上孤兒寡婦,中學生想買少少,聽左你就死直啦,

又唔撚識又扮义燒,鳩UP多過秘給,你根本就唔識股票,睇你回文就知你白痴小學雞一隻, 連最基本的少少認識都未有,一味鳩UP。 如果係你唔肯定就唔好講"absolutely yes"。。。你條死仆街。。。&︿%$$#@@ 損人不利己的死仆街!!!

挑,呢度幾多人玩的是"估票",我玩的是"股票",就算借人地個a/c,一咪係一樣咁on9....

炒呢個市根本就係要分析,唔單指係圖表,係成個形勢,單靠估就仆街含包散啦.. 呢個根本就係大波幅的陰陰跌,但係又唔係熊市,咪渣住個理論咪物極必反囉,祗係唔反彈得幾多者,

彈都唔會超過兩百,咪比佢最多彈2百

你說他是說笑?

說者無心,聽者有意,你理解乜野叫"absolutely yes"嗎?人家真金白銀拿錢出來買貨的, 呢條死仆街就求撚其鳩UP,損人不利已,仆街含包散。。。。 管他媽的真西還是假西,害人的就是屌那媽個西!! 又唔識又扮哂义燒。。。。最撚憎呢D死仆街。。。

你說好難咪。。。請問你又知否捱一蚊匯控落黎要幾多資金的?唔好人講你又講好嗎?

我講緊係推落近2蚊呀70.4 VS 68.50/60,恆指及股票要用資金要幾多個億呀?? 唔好人講你又講,先用腦袋想好才出聲,可以嗎?

(大6 口吻之"幾多個億" 呀)

相關言行截圖

有得炒就炒的言行舉止,不但口沒遮攔,更經常使用港人不常用的特別字詞。

註解