FANDOM

死神召喚—月光蝶勾魂傳說》是由FightClub會員創作的網絡小說《DM七不思議傳說》的第四章,原文已散佚,作者及日期不可考。條目內容已重新排版,可能與原文有所出入。

原文

其實月光蝶係一個好古老o既傳說。傳說中將會死o既人會見到會發光o既蝴蝶,隻蝴蝶發出好似月亮o既光芒,所以又叫月光蝶。雖然係一個傳說,但呢件事就發生係七代鼓神身上la。

第7代鼓神小智,以前細過同佢AR爸去行山。點知行行下小智同佢老豆失散左,佢仲唔小心跌左落崖。正當佢就黎唔得GA時候,佢就見到呢隻月光碟LA。好細過GA佢,佢不但唔驚呢隻蝴蝶,仲打算去追佢添。但係無奈自己動彈不得,只可以O係度「等死」,但係月光碟唔使佢追,仲飛近佢O既邊添。

隻蝴蝶自己飛埋小智個到,之後小智佢居然完全冇事好返晒。lee個情景咁岩俾佢老豆見到,佢老豆即刻驚到坐左係到,心諗︰「個仔見到隻死亡之蝶冇事,莫非自己大限已到?」老豆猶豫左一陣,知道月光蝶唔係次次都作出死之宣告,都有好少好少機會係令人成為萬眾矚目既「神」或者係出名既人。

見到小智被這月光蝶救返,心中放下了一塊大石,因為小智不會因月光蝶而死。但老豆心中又寒了一寒,心想︰「阿仔見到隻月光蝶冇事,D傷仲冇晒,他朝必定會成為出眾既人!我亦同樣見到月光蝶,但牠對我不屑一顧,我想...我想自己的大限將至...」

之後佢老豆就扮晒咩都唔知咁落去崖度搵返小智,之後一齊返屋企。佢地返到屋企之後就如常咁生活,但兩個星期之後,老豆個肚突然好痛,咁佢都就諗返起月光蝶o個件事。佢就即刻去醫院做bodycheck,結果係胃癌!知道自己就快要離家而去,他只好寫下遺囑,並叮囑小智有朝一日出人頭地,一定要去返上次行山既地方,如果見到一隻發出好似月亮光芒o既蝴蝶就一定要將你既才能展示比佢睇!

之後冇耐,小智爸爸真係死左!小智非常傷心,而佢爸爸GA律師都比左遺囑比佢地睇,雖然小智唔知佢AR爸UP乜,但係佢都將O個幾句遺囑GA 說話記O係心度。o係10年後 k社開發dm8,Asaki都有份做呢次dm8 ga開發。佢諗左好耐都係諗唔到,咁佢就想去訓下,之後佢就o係公司訓著左la。

真係唔知點解,都唔知好唔好彩,佢發左個夢。個夢係有隻發光ga蝴蝶,飛黎飛去,個個見到佢都好驚,但係竟然有人唔驚佢。發到呢度,佢就醒左la。因為佢對呢個夢印象好深刻,所以佢就去搵解夢師解夢la。個解夢師聽完佢講述之後,佢都好驚訝,咁佢就如實咁講解比Asaki聽la,包括月光碟ga事,經過《She Said》女鬼,又再撞邪,佢都知道自己應該點做。首先係要作《月光蝶》,之後再搵o個個唔怕呢隻《月光蝶》GA人。同一時間啱啱夠16歲GA小智,生活非常愉快。不過佢都估唔到,驚訝GA事會O係十年後,再次回到佢身邊。

有天,小智同友人們考完試,眾人提以去打機,果陣係DM8 o岩o岩出o既時候。由於小智係好鍾意打鼓o既,所以佢即刻衝過去打。選歌果陣,佢發現有一首叫《月光蝶》,令佢想起以前o既事。旁邊有個人已經打完月光蝶,點知!打完之後,條友大叫︰「呢o的咩黎ga,飛黎飛去o既!」跟住條友就訓低o左la。

到左小智玩個陣,佢唔知應唔應該玩月光碟,因為之前訓左係地下條友死左,死到好似燒炭死咁。到佢揀歌個陣,部dm居然自動揀左月光碟,小智驚起上黎想走,但係好似俾d野痴住左係張凳到。小智抱住一個好驚既心情玩,點知輸左,但係佢輸左之後唔知點解部dm又自動揀多一次月光碟,小智都仲係走唔到。所以佢又要被迫玩多一次,如是者,佢玩左好耐終於有一次過到啦,仲S埋,之後個MON個到有隻好光既蝴蝶飛出黎,小智俾佢赫到腳都軟晒走唔到,佢D FD就全部走晒。不過隻蝴蝶飛左去黎之後,小智佢一D事都冇,仲感覺到全身精力充沛,不過圍觀既人都覺得好驚,仲歧視小智,一見到佢就行開,所以佢開始覺得好寂寞。

從此就成日去玩DM,次次都有玩月光碟,但係除左佢玩之外都冇人夠膽玩,因為玩完既都會俾飛出黎個隻發光蝴蝶整死!數日後,Asaki聽到呢件,就走左去搵小智la。

夜晚ga時候,去到機鋪,Asaki就見到d好恐怖下ga事︰成間機鋪竟然得番唱錢ar伯同小智兩個人!而且小智都打緊月光碟,Asaki今次冇搵錯人la。但見小智只打bas ga月光碟,Asaki都覺得唔知係唔係佢,但佢都係硬著頭皮去搵。

Asaki︰「做乜一個人打鼓咁悶ar?」小智(猶疑左陣)︰「我d 朋友走晒la。」Asaki心諗︰「呢個小孩真係慘,不過只有佢救到我ka ja。」Asaki咁佢就如實咁講比小智聽la,不過小智冇作出回應,之後就走左la。Asaki打算去追佢,但係佢後面好似有d野發光wo,好似係月光碟ar!Asaki即刻打個凸,睇黎小智唔幫Asaki的話佢死緊la。

小智回到家,佢就諗番Asaki講ga說話,而又諗番佢老豆講ga野,「睇黎佢都係要幫手ka la。」到左第二日,經過多番考慮,最終決定要幫Asaki!於是就去搵Asaki喇!當小智搵到Asaki o既時候,Asaki 即刻問佢有關佢同月光碟o既事。大家互相討論研究一番之後,最終Asaki 決定要叫小智玩DM打月光碟。連bas ga月光蝶都打得唔好ga小智,點可以好好睇睇咁打好呢隻月光蝶ar?於是他想到利用auto bass就可以解決問題打好呢隻月光蝶。

不過asaki話︰「小智,你都好聰明喎,但是用auto bass是不可以解決問題打好呢隻月光蝶的。」於是小智再想一會就想到唔打最難既譜,打易少少的譜咪得啦,但是asaki又話都是不可以解決問題打好呢隻月光蝶的。小智心想冇可能沒有其他辦法去破解呢隻月光蝶的,之後asaki同 小智都思考了一會,突然asaki 諗到條計︰「月光蝶屬於夜間昆蟲吧,咁你朝早12點幾,陽光最光猛ga時候玩,可能會易d解咒呢!」

聽到佢咁講之後,小智即刻講︰「點可以咁ar?我一定要比真實力比佢睇ka!我爸爸臨死前講過ka!我已經決定左la!我要o係機鋪關門前玩月光蝶(11:58p.m.)!我要證明比佢睇,我係得ka!」跟住佢就不斷咁睇月光蝶ext ga曲譜,希望可以得到好ga成績,之後佢又去左機鋪勁打dm8,以努力仲有金錢去為求得到最大o既進步。

雖然話努力係成功o既必要原素,但係小智由朝早開始一路打,打到夜晚都仲係唔掂,冇乜進展。當Asaki知道左之後,都唔知點解,但係佢諗左一諗,就諗起小智佢之前連basic都唔掂,即係根本連基本功都未掂!咁又點可以玩到extreme呢!所以小智打咁耐都係冇進步!於是Asaki就即刻好簡短咁教左小智基本功。唔知點解,小智o既吸收力極度驚人!只係操練左幾次就熟左基本功,而且過到月光碟extreme添!但係只係o岩o岩過到。

呢個時候已經係夜晚大約十點鐘,距離收鋪仲有兩個鐘左右。之後果一個半鐘,佢不斷打月光蝶,佢首首都揀月光蝶黎玩。到十一點半,佢已經可以A到月光蝶,因為佢打o左太耐,所以佢要休息一下。到11:50,小智話︰「係時候喇!」佢就走去打。頭幾首佢打o的易o的o既歌熱身先,結果果幾首都S到。

到11:58果陣,正係佢要打月光蝶o既時候。佢就開始打la,佢發現自己打得好輕鬆,好似唔係佢自己打咁,佢miss都冇miss 過,最後仲full埋首歌添。個result出果陣,佢竟然可以SS full combo。忽然,周圍閃o左一閃,月光蝶就出現o左。小智話︰「我終於SS月光蝶la!」跟住,月光蝶發出一陣強光,小智同asaki都受唔住強光而暈o左。

到佢兩個醒番之後,已經係第二日o既9:00。小智發現自己全身充滿力量,佢即時打o左幾首歌,首首都可以SS到。經過呢件事之後,小會成為第七代鼓神,雖然周圍仲流傳住有人因為見到月光蝶而死,但係小智同asaki 係唯一可以見到月光蝶而唔死o既生還者。