爆seed肥仔是一位2016年7月1日七一遊行時,獨自參加遊行的小學生。在接受記者訪問時因怒斥梁振英而成為網絡紅人。

簡介

2016年7月1日,遊行中一名聲稱獨自參與七一遊行的小學生,接受《大紀元時報》訪問時力數特首梁振英不是,包括「搞啲咁垃圾嘅選舉(指2015年被否決的政改方案)」、「銅鑼灣書店4人(應為5人)失蹤,公安冇通報香港,但梁振英完全當冇嘢」等。

該小學生又提及雨傘革命,既批評人大「831決定」為小圈子選舉,「絕對唔可以原諒」,又稱「政治問題應該用政治解決,唔係用警察解決」,又形容梁振英「搞到成個香港立立亂……係完全唔得掂既一個人」,更稱他「仲衰過曾蔭權曾蔭權都係貪污之嘛,施政都冇乜問題」。

片段上載後在社交媒體瘋傳,有逾86萬人觀看、近1,2000多人分享。有網民留言稱讚該小朋友口才了得,並不似小學生,又指「咁細個就已經咁清楚社會狀況」、「新一代真係不能睇小」,亦有網民稱「呢個年紀應該開開心心玩課外活動,不應過份擔心政治」。更有網民笑言他表現成熟,「佢係咪有不老症,真實年齡應該40歲」,「佢真係得11歲?老積到……睇嚟佢屋企人日講夜講講到曉背」。[1]

不過網上亦有流傳這位小學生是大紀元總編的兒子。

相關條目

註解

外部連結