膠人圍攻性教育版事件II,又稱為第二次818性教育洗版事件,發生於Yahoo!知識+性教育版,是膠文化革命的例牌活動。

事件起因

為了慶祝膠人圍攻性教育版事件(即2007年8月18日)一週年紀念日,而由一眾知膠所發動膠文化革命活動。是次革命的指揮官為胡膠濤,於7月中已經開始計劃事件。在2008年8月18日,一眾知膠以「XXX有冇賓洲」的膠問轟炸性教育版,使該版大部份都充斥著「XXX有冇賓洲」的膠問,蔚為奇觀。

洗版經過

早上及中午

2008年8月18日早上,胡膠濤逆.天行者膠聖等人以游擊型式洗性教育版,斷斷續續洗了近百多條,內容都是「XXX有冇賓洲」。

下午

下午6點左右,沙田小霸王接力,以「陳冠希有冇賓州?」轟了數十條,很快被Y狗刪題停權,7點膠聖攻擊,膠聖以「福佳農奴主達賴 有冇賓州? 」及「殺人狂魔喬治布殊有冇賓州?」等洗了百多條後又被Y狗刪題停權

黃金時間

8點的黃金時間,所有成員一同進攻,膠怡唯膠獨尊史上最強膠猩猩EX尹光等加入戰團,洗了近數百條並成功騎劫性教育版,當中膠怡問了一題「賓州可唔可以助長暑假既長度?」,史上最強膠猩猩EX問了一題「黑鮑嬌有冇賓洲嫁?」,逆.天行者問了數十條「我果碌賓州七尺長,要插得比當初勇敢,天空海闊不似舊時懷念插班生」,胡膠濤更因為純膠流放飛機而問了一題「請問純膠流有冇賓州?」...

結果

使到Y狗野性大發,除了將洗版的戶口刪題及停權,懷疑是曾檢查知膠們的IP停權,為是對將來的洗版埋下了伏線,令部份知膠感到不滿。

問題摘錄

  • XXX有冇賓州
  • 賓州可唔可以助長暑假既長度
  • 我果碌賓州七尺長,要插得比當初勇敢,天空海闊不似舊時懷念插班生
  • 我係要濫用網路資源呀,吹呀?
  • 我係要洗性教育版呀,吹呀?
  • 上帝有冇能力令自己性無能?
  • 請問純膠流有冇賓州?

參與人物

放飛機人物

參看