此為高登出現的新潮文,會員戇鳩鳩鳩戇在回應jj狗的一個post內〔含圖〕j圖分享回覆以下文章。

原文

o係我未入o黎之前,見到樓主個大名,心諗,你條撚樣,又想fake 我? 但o係好奇心驅使之下,按o左入o黎。屌,結果又o係果D on9 o野,不過我都諗住比多次機會你個仆街樓主,睇下你寫D咩?當我續字續句咁睇清楚後,發覺真係o個D on9 o野,我真係好撚無奈。樓主你幾十歲人,仲做D咁撚on9 ge o野,我好撚鄧你可憐。我同時都要鬧自己,點解我要比機會你條仆街? 我到底入o黎做乜撚?

文言文版

余入此以前偶瞥汝之大名,心付,汝安再戲我耶? 然人非草本,好奇之心皆有之,故余慕然入此。

嗟矣憤慨! 如是無物之言,然吾之心切,乃付一縱之心,而撫其人之心志,且看汝所謂之何物者? 細閱之際方察之,見字串之內,橫縱之間,果真戇愚惡臭之調謬也,無以言對。 樓主汝已年不惑矣,然仍為戇愚之舉以為恥,卑甚憫之。與此,余亦責己縱汝市井混徒之過也。 乃常惑,吾入此為何矣?

相關條目

註解