香港網絡大典

了解更多

香港網絡大典
香港網絡大典

此為高登出現的新式潮文,由會員戇鳩鳩鳩戇(高登會員編號:131404)在2008年8月24日回應JJ狗(高登會員編號:164511)的一個post內[1]用以下文章回覆,以批評po主「fake鳩我嚟睇po」。

此文章後來被巴打因受到標題黨吸引但上當,用作批評之用,因而升級為潮文。

原文

o係我未入o黎之前,見到樓主個大名,心諗,你條撚樣,又想fake 我? 但o係好奇心驅使之下,按o左入o黎。屌,結果又o係果D on9 o野,不過我都諗住比多次機會你個仆街樓主,睇下你寫D咩?當我續字續句咁睇清楚後,發覺真係o個D on9 o野,我真係好撚無奈。樓主你幾十歲人,仲做D咁撚on9 ge o野,我好撚鄧你可憐。我同時都要鬧自己,點解我要比機會你條仆街? 我到底入o黎做乜撚?

文言文版

余入此以前偶瞥汝之大名,心付,汝安再戲我耶? 然人非草本,好奇之心皆有之,故余慕然入此。

嗟矣憤慨! 如是無物之言,然吾之心切,乃付一縱之心,而撫其人之心志,且看汝所謂之何物者?
細閱之際方察之,見字串之內,橫縱之間,果真戇愚惡臭之調謬也,無以言對。
樓主汝已年不惑矣,然仍為戇愚之舉以為恥,卑甚憫之。與此,余亦責己縱汝市井混徒之過也。 乃常惑,吾入此為何矣?

偶像大師 星耀季節》版

此為亞夜(郊登ID:372098096450895872)於2021年9月15日晚上向奧空心白(郊登ID:297700647993081856)發出的投名狀版本,目前目的不詳[2]

可唔可以請你大佬蘿蔔P/九七社長出嚟解釋吓?

見到奧空心白個大名,心諗,你條撚樣,點解要出返嚟做idol?
但係我個好奇心驅使之下,按條你哋啲MV睇下。
屌,結果又係on9舞步,不過我都諗住比多次機會你個仆街,睇下你做咗啲咩?
當我續字續句咁聽清楚後,發覺真係......好撚無奈。
你15歲[3],仲做啲咁撚on9嘢,我好撚戥你可憐。
我同時都要鬧自己,點解我要比機會你條仆街入765pro,而唔係961pro?
你到底入im@s做乜撚?我唔想以Diamant身分打低你...求下你...放棄做idol啦...

相關條目

註解