Andy Law(羅厚恩)

網名:愛貓的男人

此人被指因被數名過往與他援交後,發展成為秘密情人及靠妓女為生,及後因眾女事主追討Andy Law還錢不逐,而把他所作所為及其個人資料公開於援交及交友網站,稱為賤男、網上騙子而為人所知。

2008年5月他被債期間與妻子,投靠於南丫島開辦酒家的丈母,Andy Law拖欠眾女事主多時,把他過往艷史及欠錢的消息傳真到南丫島上各酒家,連累其妻被丈母趕出南丫島。其後更有事主於She.com張貼,邀曾被Andy Law欠債的事主,到其丈母南丫島酒家追債,成為一時熱話。

當中有不少網民指Andy Law外貌醜陋,質疑他的吸引力,及討論受害女子被騙原因,以及批評她們的品味。

相關截圖

受害女子個案

個案一

我 , 叫 阿 心 , 係 一 個 十 九 歲 既 女 仔 , 今 年 係 預 科 生 , 我 本身 屋 企 好 窮 , 一 家 4 口 爸 爸 媽 媽 每 月 既 收 入 只 可 足 夠 糊 口 , 過 左 中 五 , 我 唔 想 增 加屋 企 負 擔 , 我 以 做 Part-time 為 借 口 , 其 實 我 係 出 嚟 TRADE 賺 取 學 費 同 零 用 , 一 來可 以 減 輕 屋 企 負 擔 , 二 來 , 做 家 姐 既 , 亦 可 以 令 我 個 細 佬 多 一 点 零 用 錢 用 . 唔 駛每 次 小 息 見 到 同 學 仔 買 小 食 而 自 己 想 食 都 冇 錢 買 . 天意 弄 人 , 我 半 年 前 係 網 上 遇 到 一 個 叫 阿 Tom 既 男 人 , 我 地 本 來 make 咗 deal 出 嚟 Trade , 但 佢 話 想 飲 杯 野 先 至 Trade . 我 地 係 尖 東 近 噴 水 池 露 天 洒 吧 見 面 , 初 初 見佢 我 真 係 好 驚 , 佢 個 樣 好 惡 咁 , 但 佢 幫 我 order 野 飲 , 又 好 關 心 問 我 點 解 出 嚟 Trade , 我 當 時 就 照 直 毫 無 保 留 咁 講 我 既 野 俾 佢 知 , 嗰 一刻 , Trade 咁 耐 , 我 未 試過 俾 人 關 心 過 , 就 係 咁 , 我 同 佢 去 開 房 , 但 我 地 冇 正 式 做 到 , 但 我 幫 佢 用 口 解 決咗…. 到 收 錢 既 時 候 , 佢 同 我 講 飲 完 野 唔 記 得 襟 機 攞 錢 , 佢 問 我 要 咗 過 Account Number , 過 幾 日 會 入 錢 , 但 事 實 上 佢 冇 入 返 錢 俾 我 , 佢 係 電 話 講 佢 唔 想 同 我 既 關係 只 係 Trade , 不 如 做 佢 女 朋 友 , 我 見 佢 真 係 像 做 生 意 既 模 樣 , 況 且 我 真 係 想 人 包 , 唔 想 成 日 同 唔 同 既 人Trade , 所 以 , 同 佢 一 齊 咗 . 打後 呢 數 個 月 , 佢 話 大 陸 生 意 因 雪 災 關 係 受 到 好 大 影 響 , 週 轉 唔 到 , 每 隔 一 段 時 間 會問 我 借 錢 , 佢 話 會 俾 返 我 不 特 止 , 重 話 會 記 住 我 呢 份 真 情 , 我 問 佢 你 屋 企 人 唔 幫 你嗎 , 佢 就 答 我 佢 屋 企 人 巳 移 民 外 地 , 只 有 我 先 可 以 幫 到 佢 , 當 時 我 既 然 同 佢 一 齊 , 我 只 有 盡 我 能 力 幫 佢 , 當 借 無 可 借 , 佢 居 然 暗 示 我 可 以 出 黎Trade 搵 錢 幫 佢 度 過 難關 , 佢 話 佢 巳 經 當 咗 我 係 佢 既 寶 貝 , 我 諗 住 你 咁 有 錢 又 做 生 意 , 唔 會 呃 我 , 反 正 都 trade 過 我 都 唔 太 介 意 , 我 相 信 佢 短 期 內 可 以 還 到 錢 俾 我 之 餘 重 可 以 照 顧 我 , 現 在想 返 都 覺 得 点 解 自 己 咁 蠢 相 信 佢 . 前 前 後 後 , 我 以TRADE 賺 返 黎 既 錢 全 數 俾 咗 佢 , 由 於 相 信 佢 , 我 甚 至 連 自 己 既 學 費 , 都 全 部 交 咗 俾 佢 , 後 來 , 佢 話 佢 有 肝 病 , 只 係得 返 三 個 月 命 , 又 俾 藥 同 唔 知 咩 醫 生 紙 俾 我 睇 叫 我 信 佢 , 佢 要 我 向 性 方 面 盡 量 滿 足佢 , 做 好 多 變 態 野 , 如 果 我 愛 佢 既 話 , 就 要 向 佢 臨 死 前 就 吓 佢 , 甚 至 要 我 搵 多 個 女仔 陪 佢 玩 3 P嚟 滿 足 佢….. 我 想 唔 到 点 解 我 要 做 到 咁 賤 . 但 見 到 佢 又 有 藥 又 有 醫 生 紙 , 所 以 我 都 重 相 信 佢 , 遷 就 佢 . 唔 忍 心 係 嗰 刻 離 開 佢 . 最 近 , 我 見 到 有 關 呢 個 人 既 BLOG http://damnyouandylaw.blogspot.com/ 係 SHE.COM 出 現 , 原 來 佢 個 真 名 叫 Andy , 相 片 係 佢 同 另 一 個 女 仔 影 既 相 , 呃 人 手 法 同 我 既 遭 遇 差 唔 多 一 模 一 樣 , 思 前 想 後 , 才 知 道 比 佢 呃 咗 …… 睇到 呢 度 , 你 或 者 會 話 我 蠢 同 抵 死 , 但 我 係 想 講 , 非 不 得 意 , 你 估 我 想 去 Trade 嗎 ? 遇 到 佢 , 我 不 但 從 未 試 過 咁 傷 心 , 重 非 常 之 後 悔 , 本 來 我 真 係 想 過 自 殺 , 但 好 彩 有契 哥 既 開 解 , 同 時 亦 識 到 數 過 好 似 我 一 樣 俾 佢 呃 過 既 女 仔 , 佢 地 教 識 我 点 樣 可 以 避咗 個 衰 人 , 只 要 我 重 有 KEEP 入 數 紀 錄 , 就 有 辦 法 追 返 D 錢 . 我 唔 係 想 人 同 情 , 只係 唔 想 其 他 女 仔 好 似 我 咁 蠢 比 佢 呃 !

個 案 二

我 叫 玲 玲 , 由 於 欠 財 務 公 司 錢 , 正 職 既 薪 水 唔 夠 還 錢 , 迫 不 得 意 係 辦 公 時 間 以 外 , 做 網 上 援 交 . 一年 前 左 右 , 係 一 次 好 遇 然 既 機 會 底 下 , 我 從 網 上 結 識 到 一 個 叫 阿 Ken 既 男 人 , 當 然後 來 我 先 知 道 佢 真 正 身 份 . 當 日 約 好 咗 地 方 見 面 , 位 置 係 向 尖東 某 酒 店 既 coffee shop . 開 頭 見 佢 我 認 唔 出 係 佢 , 因 為 佢 係 網 上 show 出 嚟 既 相 同 佢 真 人 完 全 唔 同 , 唔 係 佢 用 電 話 call 我 , 我 都 唔 知 係 佢 , 坐 底 後 佢 解 釋 唔 想 自 己 啲 相 留 咗 出 去 , 俾其 他 人 整 古 , 叫 咗 野 飲 後 , 佢 不 斷 用 唔 同 既 口 吻 問 有 關 我 自 己 既 私 人 事 , 例 如 點 解出 嚟 援 交 , 公 司 做 啲 咩 行 業 , 問 咗 我 好 多 野 , 有 時 又 話 我 講 大 話 , 我 係 一 個 好 眼 淺既 女 仔 , 我 被 佢 弄 得 數 度 落 淚 , 但 佢 會 立 即 道 歉 , 亦 有 意 冇 意 間 透 露 自 己 係 做 海 鮮酒 家 生 意 , 可 以 話 巳 經 上 咗 岸 , 佢 話 其 實 唔 太 喜 歡 純 粹 金 錢 交 往 既 性 交 易 , 佢 話 對我 好 有 感 覺 , 想 包 我 同 照 顧 我 , 先 至 問 我 咁 多 問 題 , 想 了 解 我 多 一d , 我 當 時 真 係信 以 為 真 , 況 且 , 俾 一 個 男 人 包 , 總 好 過 同 唔 同 既 男 人 去 性 交 易 . 離開 酒 店 既 coffee shop , 我 地 去 咗 附 近 一 間 時 鐘 酒 店 , 我 話 沖 個 涼 先 , 佢 冇 異 議 , 佢 叫 我 沖 先 , 向 沖 涼 其 間 , 我 聽 到 佢 打 咗 數 過 電 話 , 有 部 份 我 係 聽 到 佢 叫 人 入 錢 , 到 我 出 嚟 既 時 候 , 佢 話 佢 臨 出 門 口 前 巳 經 沖 咗 涼 , 跟 住 既 過 程 我 唔 想 講 得 太 詳 細 , 但 有 一 件 事 係 要 一 提 , 佢 堅 稱 由 於 敏 感 , 佢 唔 可 以 用 安 全 套 , 我 開 始 驚 , 亦 表 示 唔可 以 唔 用 安 全 套 做 個 回 事 , 佢 之 後 同 我 講 , 佢 話 我 好 似 佢 老 婆 , 又 話 佢 愛 佢 老 婆 好深 , 自 從 佢 死 咗 之 後 未 開 心 過 , 我 嗰 刻 真 係 被 佢 感 動 咗 , 最 後 , 我 默 許 咗 佢 唔 用 套做 個 回 事 . 事 後 , 佢話 好 愛 我 , 想 我 做 佢 女 朋 友 照 顧 我 , 我 當 時 真 係 好 感 動 , 當 大 家 著 好 衫 準 備 離 開 既時 候 , 佢 突 然 問 我 戶 口 號 碼 , 我 問 佢 咩 事 , 佢 話 佢 身 上 只 有 數 百 元 , 唔 夠 錢 俾 我 , 我 話 我 可 以 陪 佢 到 櫃 員 機 攞 錢 , 佢 就 話 佢 戶 口 被 銀 行 Block 咗 , 但 未 知 原 因 , 佢 用言 語 套 住 我 問 我 係 咪 唔 信 佢 , 又 話 就 算 我 冇 任 何 表 示 , 佢 都 會 當 我 係 佢 老 婆 一 樣 , 我 將 我 戶 口 號 碼 交 咗 俾 佢 , 佢 答 應 後 日 會 一 早 入 返 俾 我 , 佢 重 送 我 搭 車 返 屋 企 . 數日 後 , 我 check 我 戶 口 , 發 現 佢 跟 本 冇 入 到 錢 , 我 即 時 打 電 話 搵 佢 , 但 佢 巳 經 唔 記得 我 係 邊 個 , 當 對 話 中 記 起 我 係 邊 個 之 後 , 佢 態 度 180 度 轉 變 , 佢 話 巳 經 知 我 底 蘊 , 重 話 叫 我 唔 好 再 打 俾 佢 , 佢 話 佢 識 好 多 朋 友 , 要 做 野 係 一 個 電 話 咁 簡 單 , 我 流 住眼 淚 向 電 話 問 佢 你 係 咪 呃 我 , 佢 話 佢 嗰 刻 當 我 係 女 朋 友 , 大 家 成 年 人 做 嗰 回 事 好 正常 , 佢 話 我 都 對 佢 有 Feel , 入 酒 店 房 大 家 係 拖 住 手 入 去 , 係 冇 証 據 話 係 佢 迫 我 同佢 做 , 更 加 同 我 講 佢 識 好 多 律 師 , 冇 單 冇 據 告 佢 唔 入 咁 話 , 收 線 之 後 , 我 明 白 , 我巳 經 俾 人 呃 咗 . 最近 , 我 收 到 佢 電 話 , 原 來 佢 俾 人 將 佢 呃 人 既 事 post 咗 上 網 , 向 未 接 佢 電 話 之 前 , 我 唔 知 道 有 單 咁 既 事 發 生 咗 , 佢 語 帶 恐 嚇 話 巳 經 報 咗 警 , 差 人 巳 經 鎖 定 幕 後 黑 手 , 叫 我 唔 好 咁 多 事 向 留 言 區 留 message , 邊 一 個 有 份 差 人 都 會 跟 到 咁 話 , 我 當 時 真 係好 驚 , 驚 佢 會 搞 我 , 但 後 來 識 到 幾 個 同 樣 被 佢 呃 過 既 女 仔 , 佢 教 識 我 點 樣 避 咗 嗰 衰人 . 唔 再 受 佢 騷 擾 . 呢 一 刻 , 我 先 知 道 佢 個 真 名 叫 羅厚 恩 Andy Law .

個 案 三

我 叫 阿 May , 我 係 向 travel chat room 認識 Andy , 當 時 , 佢 自 稱 叫 呀 Tom , 佢 話 佢 好 鍾 意 旅 行 , 佢 話 佢 本 身 泰 國 有 生 意 , 有 間 餐 館 係 曼 谷 , 如 果 同 佢 去 泰 國 , 可 以 到 佢 間 餐 館 試 吓 d 正 宗 泰 國 菜 , 佢 又 俾 d 佢 泰 國 影 既 相 我 睇 , 又 話 果 邊 好 多 朋 友 , 可 以 帶 我 地 週 圍 去 玩 , 當 時 , 我 剛 剛 辭 職 , 所 以 都 想 去 過 旅 行 散 吓 心 , 我 同 佢 向 MSN傾 過 數 次 後 , 佢 主 動 約 我 出 嚟 飲 野 , 我地 係 近 尖 東 噴 水 池 既 露 天 酒 吧 見 面 , 當 我 收 到 CALL 之 後 , 我 先 知 俾 人 呃 咗 出 嚟 , 因 為 , 佢好 明 顯 係 用 另 一 個 人 既 相 係 MSN show 出 嚟 , 佢 解 釋 話 曾 經 俾 人 玩 過 , 所 以唔 會 用 自 己 張 相 放 向 MSN 度 , Fine , 我 坐 低 同 佢 傾 , 佢 真 係 好 似 好 熟 泰 國 咁 , 又話 佢 個 Friend 幫 佢 手 打 理 佢 係 泰 國 間 餐 館 , 又 同 我 講 佢 間 餐 館 搬 咗 去 酒 店 大 堂 樓下 用 咗 佢 幾 多 十 萬 左 右 , 佢 話 可 以 包 晒 所 有 駛 費 , 因 為 佢 幫 咗 佢朋 友 一 個 大 忙 , 所以 每 次 到 泰 國 佢 朋 友 一 定 會 好 熱 情 招 待 佢 咁 話 , 大 家 傾 好 晒 所 有 野 , 我 地 約 咗 後 日上 航 空 公 司 買 套 票 , 大 家 可 能 奇 怪 我 點 解 一 個 女 仔 肯 同 佢 去 旅 行 , 一 來 , 工 作 壓 力太 大 所 以 我 辭 咗 職 , 另 外 , 我 同 我 男 朋 友 閙 反 咗 , 所 以 但 求 有 人 得 閒 陪 我 去 散 吓 心 , 所 以 冇 Expect 要 靚 仔 陪 行 . 到咗 第 二 次 見 面 , 佢 帶 左 我 去 一 間 航 空 公 司 , 當 Confirm 咗 日 期 後 , 佢 話 佢 冇 帶 Credit Card , 佢 叫 我 look 咗 Card 先 , 轉 頭 會 俾 返 錢 我 , OK , 三 千 唔 係 多 , 所以 我 look 咗 Card 先 , 手 續 弄 好 之 後 , 佢 二 話 不 說 就 攞 走 張 機 票 , 話 可 以 用 機 票 諚間 又 平 同 五 星 級 既 酒 店 , 又 話 間 酒 店 好 近 佢 間 餐 廳 , 次 次 去 泰 國 一 定 要 住 呢 間 酒 店 , 之 後 , 佢 話 佢 等 陣 有 少 少 私 人 事 要 處 理 , 所 以 要 走 先 , 話 會 係 該 晚 電 話 聯 絡 我 , 咁 啱 嗰 晚 我 同 同 事 食 飯 , 冇 理 會 到 佢 電 話 , 就 係 跟 住 嗰 日 既 下 午 左 右 , 我 收 到 佢 電話 , 佢 話 佢 陪 唔 到 我 去 泰 國 , 因 為 自 己 剛 剛 收到 個 懷 消 息 , 佢 語 氣 表 現 得 好 哀 傷 , 我 問 佢 咩 事 , 佢 話 佢 body check 份 報 告 check 到 個 肝 有 事 , 要 入 醫 院 詳 細 檢 查 . 佢 話 遲 啲 俾 返 機 票 錢 我 , 我 話 唔 緊 要 啦 , 最 緊 要 你 冇 事 , 我 重 叫 佢 唔 好 咁 擔 心 添 . 兩個 星 期 後 , 我 數 次 打 佢 電 話 , 佢 電 話 嗰 邊 只 傳 來 呢 個 message “你 打 既 電 話 未 能 接通 , 請 你 遲 啲 再 打 過 啦 .” 開 始 我 並 唔 覺 察 有 咩 唔 妥 , 諗 諗 吓 唔 通 佢 去 咗 , 最 後 , 我 放 棄 再 搵 佢 . 跟 住 , 件 事 我 慢 慢 淡 忘 咗 , 直 至 最 近 見 到 有 佢 既 blog , 先 知 原 來受 騙 , 相 信 佢 係 用 張 機 票 DOPOSITE 攞 返 錢 , 但 興 幸 既 係 , 相 比 其 他 俾 佢 呃 既 女 網友 , 我 算 係 最 好 彩 既 一個 , 真 難 相 像 如 果 真 係 同 佢 去 泰 國 , 會 發 生 啲 咩 不 幸 事 件 .

相關連結